donderdag 7 maart 2019

Voorjaars decoratie

Hallo allemaal,

We hebben al een paar dagen mogen genieten van heel erg mooi weer. Daarom heb ik deze voorjaars hanger gemaakt met de prachtige nieuwe bloemen van Studio Light . ( vanaf half maart in de winkels)


Begin met een grote circel uit te snijden , stansen of knippen uit dun chipboard, binnen in deze circel snij je een kleinere circel uit zodat dit ontstaat:


Deze delen beplak je met design papier


Nu stans je een aantal bladeren en bloemen uit. Leg het zo neer zoals je zelf mooi vindt en plak het daarna vast.

De vlinders heb ik geknipt uit de nieuwe grunge 2.0 serie STAMPSL360. Ik heb de kleine vlinder gebruikt. Deze kleur je in en knip je uit. Ook de tekst van die stempel heb ik afgedrukt en uitgeknipt. Als je beide circels opgemaakt hebt dan maak je er gaatjes in. Vervolgens druk je er eyelets in.


Als de eyelets er in zitten rijg je er een lint door:


Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Mocht je er 1 maken, dan zou ik het erg leuk vinden om hem in de Facebook groep 'Creatief met Studio Light kaarten' terug te zien!



Lieve groetjes Irina 


Gebruikte materialen:












1 opmerking: