donderdag 13 september 2018

Easel kaart

Hallo Lieve bloglezers

Wat een super mooie lijn heeft  Studio Light weer uitgebracht .
Wintertrails bevat alles om weer hele mooie kaarten en of cadeautjes te maken.
De kleuren vind ik zelf super mooi.
Vandaag wil ik jullie uitleggen hoe ik een easelkaart gemaakt heb
 met de prachtige mal met sterren rand.



Ik heb een A4 kraft karton dubbelgevouwen en toen de middelste stans erop gelegd.
Let op dat je het bovenste snijrandje net over het karton laat uit steken zo krijg je een dubbele mal.



Nu maak ik een rillijn precies in het midden van de bovenste strook.


Onderstaande foto zie je het easel gedeelte van opzij.


Nu stans Ik de middelstte nog een keer uit kraft en de grote heb ik van blauw linnen karton gemaakt.


Nu kan je de grote stans op de naar voren staande schuine bovenkant plakken en het laatste stuk kraft komt hier weer bovenop.


Ook heb ik nog een strookje gemaakt van 4 cm x 9,5 cm en op elke cm een rillijn gemaakt.
Dit vouw je om tot een driehoekje daar kan je straks de boompjes tegen aan plakken en het zorgt ervoor dat de easel ook blijft staan.

Hieronder zie je een foto waar de kaart al aardig is aangekleed.Het prachtige papier is zo mooi dat je er niet overal wat over moet plakken dat is echt zonde.
Ik heb rechtsonder de gave ster stans gebruikt en een 3d die-cut plaatje.
Hier zie je ook de leuke kerstboompjes ik heb ze 1 keer tegen het driehoekje geplakt en nog een rijtje bomen zit tegen het designpapier geplakt.Zo creëer je meer diepte in je kaart. 


Nu word het tijd om de hertjes te stempelen en uit te knippen deze staan zo leuk tussen de bomen.
Het word al aardig wat maar ik mis nog sneeuw.


Met viva eis effect heb de hertjes en bomen in de sneeuw gezet en verder her en der nog wat sneeuw accenten aangebracht.


Op onderstaande foto zie je de kaart van opzij.


En dit is het eindresultaat.
Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met de supergave wintertrails van  Studio Light .

Veel liefs en tot de volgende post
groetjes Corrine


                                    


                                                
         

                  
    
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten