donderdag 7 september 2017

Mijn Art Journal....


Hallo allemaal,
gezellig dat je weer even langskomt op het blog.



Met de mixed media lijn van Studio Light heb ik mijn Art Journal persoonlijker gemaakt.




De voorkant van mijn Art Journal eerst behandeld met witte gesso.
Heel goed laten drogen en daarna met distress oxide kleuren aangebracht.
Dit door inkt op het craftsheet te doen, water over heen spuiten, de kaft er doorheen halen en deppen
tot de gewenste kleurencombi. 
Voor het droogdeppen en het reinigen van mijn craftsheet heb ik een stoffen tissue gebruikt wat 
op zich al een mooi resultaat geeft en ik zeker nog ergens bij/voor ga gebruiken.



De gave stempel uit de nieuwe mixed media lijn van Studio Light gebruikt.
De stempelinkt heel goed laten drogen wat enige tijd vergt.




De rug en de achterkant van het boekje heb ik een beetje bewerkt met de distress oxide.
Op de rug met zwarte houten letters mijn naam geplakt.


De libelle stempel gebruikt STAMPCS172 gebruikt uit de lijn Celebrate spring.


Eerst de libelle gekleurd met distress oxide en uitgeknipt.
 Met dezelfde kleuren nog wat extra op de voorkant van de kaft aangebracht.

De vleugels van de libelle bewerkt met 3d lak zodat ze na drogen van de lak glimmen.
Het lijf van de libelle extra getekend met een witte en zwarte liner.
Opgeplakt en tijdelijk wat zwaars erop gelegd zodat de libelle tijdens droging niet gaat krullen.
De tekst gestempeld op tissue paper en met multi coat opgeplakt.

Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Tot de volgende keer. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten