zaterdag 15 juli 2017

giftbag

Hallo,


Vandaag laat ik jullie een giftbag zien dat ik gemaakt heb met de 
summer feeling lijn van Studio light.

De basis is een papieren giftbag en de spulletjes die jullie op 
onderstaande foto kunnen zien.

Ik ben begonnen om het designpapier aan te brengen op de giftbag. 
Vandaar uit ben ik alles verder gaan opbouwen


Dit kurk van halbach is erg leuk om te gebruiken bij de dromenvanger 
en doiley stencil. Ik heb het achterste gedeelte van de mal uit het kurk 
gestanst en het andere gedeelte uit het witte papier.


Dit is het resultaat. Gaaf hé? Om er nog een extra accentje aan
toe te voegen heb ik vanuit de onderkant van de dromen vanger
nog wat touwtjes laten hangen met veertjes. 

Ook deze doiley heb ik gestanst uit het kurk en de vlinder uit dit easy
 uitdrukvel heb ik gebruikt als decoratie


Van dichtbij ziet het er zo uit. Hoe vinden jullie het resultaat?

Dit easyuitdrukvel heb ik ook gebruikt en verwerkt onder op de giftbag


Van dichtbij ziet het er dan op deze wijze uit

In de summer feeling lijn zitten ook weer stempels en vellum. Ook dit heb
 ik beiden gebruikt op de giftbag

Op onderstaande foto zien jullie het vellum en de achtergrondstempel.


Ik hoop dat ik jullie weer inspiratie heb gegeven wat er allemaal kan
 met de summer feeling lijn en dat jullie de giftbag mooi vinden.

De spulletjes die ik heb gebruikt zijn:
* Easy uitdrukvel EASYSF 575
* Easy uitdrukvel EASYSF568
* Doiley stencil STENCILSF 49
* STENCILSF 46
* STAMPSF 191
* VELLUMSF 06
* Designpapier BASISSF238
* Designpapier BASISSF 239

Liefs,

Karen







Geen opmerkingen:

Een reactie posten