donderdag 24 september 2015

Cadeau verpakking

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie laten zien dat je met een lege verpakking ook iets moois kunt maken. In dit geval gaat het om een lege Pringles doos. Ik heb voor het bewerken van de pringles doos gebruik gemaakt van de Provence lijn van Studio Light.

 
Ik heb als eerste de pringles doos omwikkeld met een  basis vel la provence. Daarna ben ik heb ik de pringles doos verder opgepimpt en heb ik de volgende materialen gebruikt;
stansvel 1 Studio light
*stansvel 2 Studio Light
*project cards Studio Light
*clearstamp Studio Light

 
Het a4 basisvel was niet groot genoeg om de pringles doos in zijn geheel te bedekken. Ik moest dus 2  basisvellen gebruiken. Om het geheel mooi af te werken, heb ik het met lintjes afgewerkt zodat je de naden niet ziet.

 
Het 'theezakje' heb ik zelf gemaakt van bakpapier. Het is een beetje doorschijnend en je kunt het zakje vullen met iets wat je zelf wil en wat bij het thema past waar je mee bezig bent. Je kunt het theezakje afwerken met een label (Je kunt het zelfgemaakte theezakje ook goed gebruiken bij de pocket letters want bij de pocket letters is het eigenlijk gebruikelijk
 om altijd een theezakje gebruiken)

 
De bovenkant van de pringles doos heb ik afgewerkt met een strik met accesoires.

Ik hoop dat jullie het een leuk idee vonden en dat jullie er geïnspireerd door raken.

Liefs,
Karen

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten