zondag 23 augustus 2015

GESLAAGD

Hallo allemaal!!!

Met de stansblokken van Studio Light maak je zonder veel moeite de mooiste kaarten.
Als je er nog 'een beetje van jezelf' bij doet is dat natuurlijk extra leuk.


Voor deze kaart heb ik een blad uit het stansblok 
van de Creative with Chalk lijn gebruikt. 
STANSBLOKCH13 en nog een stukje papier uit vel SCRAPCH01 voor de banner bovenin.


Om de kaart nog wat aan te kleden heb ik wat chipboard-figuurtjes 
van Rive-Creatief aan mijn creatie toegevoegd. 
De basis is een vel zwart cardstock van 13,5 x 27.


Chipboard van Rive-Creatief wat ik gebruikt heb:
Letters, gympen en snor.


Ik ben benieuwd hoe jullie mijn kaart vinden?

TIP: Er zijn verschillende stansblokken van Studio Light te verkrijgen. 
Echt een Must Have als je eens wat minder tijd hebt
 en toch zelf een kaart moet/wilt maken! 
Klik HIER voor alle stansblokken. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten