maandag 4 mei 2015

Lucky Love

Hallo allemaal,

Ook ik ben lekker aan de slag geweest met de allernieuwste superleuke lijn
van Studio Light, de creative with chalk serie.
Ik had een trouwkaartje nodig en daarvoor zitten er in deze lijn
 een paar leuke afbeeldingen.
Hieronder zien jullie mijn kaartje.


Ik heb als basis een wit vel cardstock gebruikt van 27 x 13,5 cm.
Daarop zit een vierkant stuk designpapier (SCRAPCH01) van 12,5 x 12,5 cm.
Het zwarte designpapier (achterkant van SCRAPCH01) heb ik bewerkt met een
hartjes embossingmal van Marianne Design.


Op de foto hierboven zien jullie een close-up van de
  love birds afbeelding van  stansvel EASYCH461.
Hieronder zit een geschulpt rondje wat uitgestansd is uit zelfklevend kurk, 
net als de hartjes in de linker onderhoek en rechter bovenhoek.

Als leuk detail heb ik om de kaart een wit organza lintje geknoopt
 met daaraan twee kleine labeltjes (stansjes van Whiff of Joy)  
en de MR&MRS uit stansvel  EASYCH464.


Bedankt voor het langskomen op ons blog en tot de volgende keer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten