maandag 27 april 2015

Stoere mannenTag!

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie een tag zien met tandwielen.
Een aantal weken geleden had ik ook zoiets gemaakt, 
maar dan voor een vrouw.

Ik had stap voor stap een lesje gemaakt deze kan je via de link terug vinden. 

Voor deze tag shape mal van Dutch Doobadoo 
 heb ik een combinatie gemaakt uit de industrial serie STANSBLOKIN09.
Nadat ik de tandwielen heb bewerkt zoals beschreven in de tutorial, 
ben ik de tag gaan opbouwen.


In het stans blok zitten verschillende plaatjes om complete kaarten te maken, 
niet knippen maar alles kun je uitdrukken ideaal, 
ik heb dus deze uit het stans blok gehaald welke leuk bij de tandwielen past.


Uit het stans blok kun je 12 mannen kaarten maken,
met allemaal verschillende thema's
Dit is toch super niet nadenken hoe je een kaart in elkaar kan maken,
 gemak dient de mens ;)


Hieronder de voor en achterkant van het stansblok.
Ziet er toch gaaf uit!! STANSBLOKIN09


Veel plezier met het maken van de mannen kaarten, 
en een hele gezellige Koningsdag allemaal
XX Christa

2 opmerkingen: