woensdag 28 januari 2015

Roze wekker...

Hoi allemaal,

Hebben jullie ze al in huis, de nieuwste paper pads van Studio Light?
Ik ben de laatste tijd in de ban van de paper pads.


Mijn dochters laatste stage dag zit eraan te komen en ze vroeg aan mij 
of ik een passend kaartje wilde maken als bedankje.
Ik kwam op dit idee, en aangezien mijn dochter erg van roze houd
 heb ik dit als hoofdkleur genomen. 
De wekker is van DDBD.
In combinatie met grijs en zwart vind ik het wel heel mooi bij elkaar.
De wijzers van de klok heb ik met zwart metallic embospoeder bestrooid.


Wie wat bewaart heeft wat.... 
zo kwam ik deze zilverkleurige stoffen roos tegen, 
deze is geplakt op een mat zilverkleurige swirl van joy.
Op de zwarte rondjes heb ik zilverkleurige rondjes gemat.


Om de bellen van de wekker heb ik zwarte strikjes gemaakt.
Het thema van de kaart is wel duidelijk....
Ik heb design papier uit PPSL 13PPSL 16 en PPSL 10 gebruikt.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de Knutsels en Kadootjes Challenge.

Hoor graag wat jullie ervan vinden....


groetjes Emmy

2 opmerkingen: