zondag 3 augustus 2014

Patisserie


Hallo, 
ik mag jullie hier ook eens een kaartje laten zien. 
Dat wordt deze met die heerlijke Macarons uit de serie Tres Chic


Ik ben begonnen met de achtergrond, daarvoor heb ik een mask geembost.
Daar bracht ik  met een klein verfrolletje Versamark aan op de verhoogde delen. 



Toen heb ik het masker eraf gehaald en de streepjes bewerkt met de nieuwe Panpastel parelmoertjes. Precies de zoete roze en mintgroene kleur van het plaatje.
Je kunt misschien de mooie glans van deze parelmoerkleuren zien op de foto.


Met deze achtergrond heb ik een kaart gebouwd,
ik gebruikte een Easy 3D vel van Studio Light Tres Chic,
uitdrukken en op elkaar zetten en klaar ben je. Echt Easy!


Het frame is van Sizzix.
Ook de bloemen en strik zijn gemaakt uit wit papier,
die ik bestempelde met een achtergrond stempel met Versamark
en daarna een parelmoerkleur gaf met de PanPastels
in Pearl Red 29535 en Pearl Green 2956.


Ook het tekstje is zo gemaakt. 
Alleen voor de achtergrond papieren heb ik gekleurde scrapvellen van Studio Light gebruikt 
die horen bij de Tres Chic lijn.


Als je decoraties ook zelf op kleur brengt heb je altijd kleurtjes die perfect bij elkaar passen,
 daarom maak ik erg vaak mijn bloempjes zelf. 
Er zijn zo veel mooie bloemenstansen te koop en in mijn bezit, 
de rolroosjes van MFT blijven echter wel bovenaan mijn lijstje met favorieten staan. 
Leuk dat je bij me langs kwam en een reactie achterliet.

groet Diny


1 opmerking: