zondag 1 juni 2014

Getrouwd

Goedemorgen allemaal,


Vandaag wil ik jullie dit trouwkaartje laten zien waarvoor ik een plaatje uit de 
Tres Chic serie hebt gebruikt, STAPSL1292.
Dit plaatje heb ik uitgeknipt met een fotoschaar en de randjes een beetje bijgewerkt met
Distress inkt walnut stain, voor het vintage effect.


Verder heb ik een taartkleedje gebruikt achter de rozenafbeelding en een stukje jute touw
met een bijpassend knoopje.
Op het rozenplaatje heb ik de roze tekst getrouwd geplakt die ik met de labelmaker heb gemaakt.

De stansen die ik heb gebruikt, zijn allemaal van Marianne Design;
- champagne glas (LR0189)
- frame (CR 1254)


Op de foto hierboven zien jullie duidelijk dat ik de geemboste delen van de glazen
heb geaccentueerd met stickles, net als het randje van het oud groene cardstock.
Om de twee glazen heb ik nog een stukje roze tule gebonden voor een
extra feestelijk effect.

Tot zover mijn post voor vandaag,
ik wens jullie verder nog een fijne zondag!


1 opmerking: