zaterdag 24 mei 2014

Voor de liefste mama

Goedemorgen allemaal,
Vandaag heb ik een schattig cadeautje voor jullie!!


Als basis voor dit doosje heb ik de nieuwe Dutch Card Art 470.713.006 gebruikt.
 Achter het venstertje zit een stukje gelatine wat ik nog in mijn kast had liggen. 
Het designpapier met de stippeltjes is van het Shabby Chic Paper Bloc 15x30 van Noor! Design.


Het 3D plaatje is uit een easy vel van de Shabby Chic lijn van Studio Light, het papier waar ik de bloemen mee gemaakt heb zijn ook uit die zelfde lijn maar dan achtergrondpapier.
 De bloemen zijn van Noor!Design en bewerkt met glitter en distress inkt. 
De swirl is van MFT Die Namics en de hartjes zijn uit de cardboardset hearts 472.309.003.


De diastrip is van Noor!Design en heb ik 2x uit gestanst, 1x op kraft en 1x op designpapier. Daarna heb ik op de achterkant van de kraft versie dubbelzijdig tape geplakt en daarin de 'plaatjes' geplakt.
De tekst is een 'kadootje' van Noor!Design en kan je hier vinden.

Groetjes,
Katja

1 opmerking: