vrijdag 14 december 2012

Designteam is helemaal gevormd


Yes, eindelijk kan ik met trots ons Team bekend maken! Na veel aanmeldingen en na lastige keuzes te moeten hebben gemaakt, zijn we blij met het Team wat we nu hebben! 

Het Team bestaat uit 9 designers, die gaan voor ons kaarten ontwerpen en zullen ook actief op hun blog de gemaakte kaarten laten zien van onze producten.

Hierbij presenteer ik met trots ons Team: 


Arja Beeke - Arja's creaties
Giny Bakker - Giny Bakkers Wenskaarten
Gaby van - Dol-fijne creaties
Geralien Hoftijzer - Geraliens Creaties
Emmy Wind - Emmy is nog druk bezig met het opstarten van een blog! 

Erica - Heidebloempjuh
Gré Vermaat - Scrap en Hobby
Anita Stoker - Kaartenmop
Aleida Bouman - Aleida's kaarten
Matty de Jager (vaste gastdesigner) - Makimo


Zoals jullie zien hebben de meeste ook allemaal een blog, misschien leuk om er even een kijkje op te nemen? 




6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk en gezellig team hebben we !
    Hopelijk zal het blog van Studio Light uitgroeien
    tot een net zo leuk en gezellig blog :)

    Aan alle mede Design Team leden:
    ook van ♥e gefeliciteerd !!

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen wie er in het team zit
    Alle Design team gefeliciteerd
    En veel succes

    Groetjes van,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben heel blij dat ik in het designteam mag zitten! Ik heb er zin in en zal mijn uiterste best doen om de mogelijkheden die de materialen van Studio Light bieden voor het voetlicht te brengen!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dames , gezellig om te weten wie er nog meer in het design team zitten, erg leuk.
    Ik heb er ook heel veel zin in.
    Design teamgenoten Gefeliciteerd!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd dames, ben zeer benieuwd wat voor moois jullie ons allemaal gaan laten zien, leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo allemaal
    nou alles is al gezegt we zijn met zn alle heel blij en we gaan er met zn alle
    een mooi geheel van maken
    ik kom net uit mijn werk en ik zeg proost allemaal
    op een fijne samen werking

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen