woensdag 27 november 2019

Essentials drieluik

Hallo lieve bloglezers

Vandaag is het weer mijn beurt om een blog te maken voor Studio Light..
Ik heb deze keer een drieluik gemaakt van 2  al wat oudere essential mallen en de
Jenine's mindful art collection van Studio Light.
Met behulp van foto's ga ik deze drieluik aan jullie uitleggen.


Ik ben als volgt aan de slag gegaan.Met wat passen en meten kwam ik erachter dat ik de middelste mallen nodig had voor mijn basis. Op een blauw cardstock van 30,5x30,5 heb ik de middelste mallen naast elkaar gelegd en nagetekend.


Zoals je op de foto kunt zien heb ik wat gespeeld met de lengte van de mallen ik heb de rechtse dus tot aan de kartelrand gelijk gehouden met het cardstock.
De middelste heb ik 1cm hoger gelegd dan dat hij in werkelijkheid is toen de rechtse verlegd naar links,alles netjes uitgesneden en onderstaand zie je de basis klaar.
Zo zie je maar weer dat je meer met je mallen kunt dan alleen stansen.


Deze basis heb ik eerst voorzien van het mooie design papier met de vlinders aan de zijkanten en het bloemengedeelte wat aan de achterkant van dat designpapier zit voor het middelste gedeelte.
Daarna ben ik met de die-cuts en tekststickers aan de slag gegaan.
Verder heb ik her en der nog wat stempels gezet.
En de randjes van alles heb ik wat bewerkt met witte gesso.





Hieronder komen de materialen die ik heb gebruikt.



Ik hoop dat ik jullie met dit drieluik weer heb kunnen inspireren .
Veel liefs Corrine







1 opmerking:

  1. Super mooie creatie Corrine ... Heel leuk patroontje en prachtig afgewerkt !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen