woensdag 20 februari 2019

Happy ...

Hallo Studio Light fans ...

Vandaag mag ik een blogpost verzorgen ...
Met dit prachtige, zonnige weertje had ik zin om een zonnig kaartje te maken.
Met de Create Happiness lijn is dat echt niet moeilijk want het is zo een vrolijke lijn ...


Hierna ga ik uitleggen hoe ik dit kaartje gemaakt heb.


Ik ben begonnen met ticketmal StencilSL115 en een malletje van de Create Happiness StencilCR162 uit te snijden.


De tweede maat van de ticketmal uit wit en de kleinste maat van de flapjes uit dp PPCR112.


Van de mal heb ik het onderste gedeelte afgeknipt en er dp PPCR111 opgekleefd.

Dan heb ik een rillijn gemaakt vanaf de bovenkant op 7 cm.

Op het grootste deel heb ik langs de achterzijde plakband gezet, alleen de zijkanten en onderkant en dit deel op het middenste van de ticketmal gekleefd. Nu krijg je een pocket waar je een labeltje in kan plaatsen.
De basis is nu klaar en ben ik begonnen met de afwerking.


Voor de afwerking heb ik gebruik gemaakt van allemaal leuke spulletjes van de Create Happiness lijn. Het labeltje komt eveneens uit een doosje.

Gebruikte materialen :


 Studio Light - Cutting Stencil - Create Happiness nr.162   Studio Light - Paper Pad 36 vel - Create Happiness PPCR112  Studio Light - Paper Pad 36 vel - Create Happiness PPCR111  Studio Light - Cutting Stencil - Create Happiness nr.158  Studio Light - Cutting Stencil - Create Happiness nr.157  Studio Light - Cutting Stencil - Create Happiness nr.155  Studio Light - Die Cut Paper Set - Photo`s ,Labels & Extras nr.648  Studio Light - Sticker - Create Happiness nr.01


Graag tot de volgende blogpost, liefs, Odette.

4 opmerkingen: