zaterdag 8 december 2018

Kerstsfeertje ...

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik een blogpost verzorgen voor het Studio Light blog ...
Ik heb met allemaal leuke materialen van Studio Light een kersthanger gemaakt.



Hoe ik deze gemaakt heb ga ik jullie met enkele foto's uitleggen ...

Voor de basis heb ik een krans van isomo genomen (de achterkant is plat). Deze krans kan je vinden in zaken die bloemschikmateriaal verkopen.



Ik heb rond de krans kunstmos geplaatst en vastgemaakt met haakjes. Daarna een lintje rond gedraaid.


Dan ben ik begonnen met het versieren van de krans... 



Het kerkje van de Plywood Favourits (PWSL01) heb ik in mekaar gestoken en bewerkt met sneeuw.



Ik heb de kerstbomen (StencilWT106), tak met denappels (StencilWD110), vogeltje (StencilWD111),
uitgesneden.



Ook de sterrenmal (StencilWT105) en de silouettemal (StencilWD112).
Deze heb ik achter de krans gekleefd.


Het vogeltje heb ik uitgesneden uit wit en rood glanskarton.


Het kerkje en de overige materialen heb ik met een lijmpistool vastgemaakt.


Gebruikte materialen : 


 Studio Light - Winter Trails - Stansmal STENCILWT106  Studio Light - Winter Days - Stansmal STENCILWD112  Studio Light - Winter Days - Stansmal STENCILWD111   Studio Light - Winter Days - Stansmal STENCILWD110


Voor iedereen nog heel veel plezier met het maken van kerstcreaties !


2 opmerkingen: