dinsdag 18 september 2018

kerstboom

Hoi,

Ik mag weer een creatie laten zien op het  blog van studio light. Deze
 keer heb ik van de het papier van de wintertrail lijn een kerstboom
 gemaakt. In een tutorial laat ik zien hoe ik dat heb gedaan


 Ook kun je er lichtjes in maken zodat de kerstboom mooi licht
 geeft (op de foto is het niet goed te zien)

De spullen die je nodig hebt zijn papier en een kerstboom. 

 O ja, en verf. Ik heb nl de kerstboom eerst bewerkt met verf die
 bij het papier past. In dit geval heb ik goudverf gebruikt

 Ik heb allemaal reepjes van 2,5x 12 cm gesneden en ik heb het
 papier allemaal gevouwen en gelijmd op de manier zoals op de
 foto te zien is. Vervolgens heb ik de figuurtjes met een lijmpistool 
op de kerstboom aangebracht en heb ik de lampjes erin bevestigd.
 Ik vond het niet nodig om verder nog iets toe te voegen omdat 
ik de boom zo al heel mooi vind.

Ik hoop dat ik jullie weer heb geïnspireerd voor een 
mooie kerstcreatie. Tot de volgende keer.


De spullen die ik heb gebruikt zijn:



Liefs,
Karen


3 opmerkingen: