maandag 15 januari 2018

Winter Feelings Bag Topper

Hallo allemaal,

Vandaag plaats ik mijn eerste post op het Studio Light blog in 2018.
Ik wens iedereen een gezond, gelukkig en creatief nieuwjaar!
Om het jaar goed te beginnen wil ik jullie dit cadeautje laten zien.
Deze is gemaakt met de Winter Feelings lijn van Studio Light.
Ik heb van een kaartvorm mal een bag topper gemaakt, door 
de uitgestanste kaartvorm dubbel te vouwen.
Ik heb 4 theezakjes en 4 Merci chocolaatjes in een rechthoekig cellofaanzakje (waarin je je rechthoekige kaarten bewaard) gestopt en hierop de bag topper geklemd met een wasknijpertje.
Hieronder zal ik uitleggen hoe ik het gemaakt heb:


Uit wit kaartkarton heb ik de middelste maat van de kaartvorm mal gestanst.
De kaart vouw je nu dubbel met de hoekjes op elkaar.
Bewerk de randjes van het papier met de papier distresser.

Uit hout design designpapier uit de paperpad heb ik de ronde kant van de kleinste maat van de  mal gestanst. Het uitgestanste papier heb ik op 9,3 cm gesneden, zie foto.
Dit stukje papier bewerk je ook met de papier distresser en plak je op de kaart.


Voor de andere kant van de kaart herhaal je hetzelfde maar dan met lichtblauw designpapier en de geschulpte rand van de mal.


Stans uit het designpapier met de sterren een doily en plak hierop met 3D foam het plaatje met het kopje.
Stempel de bingokaart op een lichtblauw stukje designpapier en knip het uit. Plak de bingokaart met 3D foam achter de doily.
Stans uit zwart kraftpapier een tag. Snij uit bruin kraftpapier een strookje van 1 x 3,2 cm en plak het aan de bovenkant van de tag en perforeer er het gaat je in. Plak de tag ook met 3D foam achter de doily. Plak het geheel met 3D foam op de voorkant van je bag topper.
Versier de bag topper verder met de losse plaatjes en  zwarte plaksteentjes.
Haal een hartje uit het vel en plak het op een houten wasknijpertje.


Vu het cellofaan zakje met de theezakjes en chocolaatjes en plak het aan de bovenkant dicht.
Plaats de bagtopper over de bovenkant van het zakje en klem de wasknijper aan de bovenkant over de bagtopper zodat het allemaal aan elkaar vastzit.







Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren! Graag tot de volgende keer!

Creatieve groetjes van Geralien Hoftijzer








Geen opmerkingen:

Een reactie posten