zaterdag 28 januari 2017

Celebrate it's your day

Hallo,

Vandaag ben ik weer aan de beurt bij Studio Light om jullie wat
te laten zien op het Studio light blog. En natuurlijk ben ik aan de
 gang gegaan met de nieuwe lijn van studio light.

Er is een hele mooie randmal van roosjes uit gekomen. De blaadjes 
van de roosjes kun je een beetje omvouwen zodat er een soort
 3d effect ontstaat. En met pareltjes maak je het geheel af.

Ik ben zelf erg fan van die bloemenswirl. Ook deze bloemetjes 
kun je open vouwen. Ik heb er voor gekozen om de swirl te ver-
werken in een afbeelding. Er zitten ook losse bloemetjes bij zodat 
je die evt weer met een andere kleur kunt verwerken op de swirl
Er zijn ook nieuwe afbeeldingen uitgekomen. Ook deze afbeelding
 van de rozen zijn nieuw.

En natuurlijk wordt iedere nieuwe lijn uitgebreid met stempels. oa deze
 stempel is ook nieuw. Er zijn basisstempels en specifiek stempels 
voor deze lijn uitgekomen

De spulletjes die ik heb gebruikt zijn:


Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden.

Liefs,
Karen



Geen opmerkingen:

Een reactie posten