woensdag 7 december 2016

Blue Christmas...........

Hallo Lieve Bloggers,
 
Ik ben weer even bezig geweest met de Layered Stamps
en 1 van de paperpads van Studio Light.
Er zijn 6 verschillende Kerst Layered Stamps.
Ik heb er 4 gebruikt en met elkaar gecombineerd.
Enkele blaadjes heb ik bestippeld met de witte Molotow pen.
Alles wat ik gestempeld heb, heb ik deze keer uitgeknipt en verhoogd of in 3D opgeplakt.
 
 
Wat heb ik gebruikt:
 
- Paperpad Studio Light: PPSL41
- Layered Stamp Hulst:STAMPLS10
- Layered Stamp Kerstbal: STAMPLS08
- Layered Stamp Krans: STAMPLS12
- Layered Stamp Vogel:  STAMPLS11
- Color Core karton blauw
- Dutch Doobadoo : Shape Art 15x15
- Molotow pen wit
- Div. kleuren stempel inkt:  Memento Dew Drops
- Rose strass steentjes
 
 
De Hulst
 

De tak is gestempeld met:
* Potter's clay - bruin
* Rich cocoa - bruin
 
De hulstblaadjes zijn gestempeld met:
* Pistachio - groen
* Bamboo leaves - groen
* Rich cocoa - bruin
 
De blauwe besjes zijn gestempeld met:
* Summer sky - lichtblauw
*
 
De stipjes heb ik gemaakt met de Molotow pen.
 
**************************
 
De Kerstbal en de Strik.
 
 
De bal is gestempeld met:
* Summer sky - lichtblauw
* Danube blue - blauw
* Rich cocoa - bruin
 
Het ophangdopje is gestempeld met:
* London fog - lichtgrijs
* Gray flannel - grijs
 
De roze strik aan lint en de strik in de hoek zijn gestempeld met:
* Angel pink - lichtroze
* Rose bud - roze
* Gray flannel - grijs
 
*************************
 
De Dennenappels en tekst.
 
 
De dennenappels zijn gestempeld met:
* Toffee crunch - bruin
* Rich cocoa - bruin
* Espresso truffle - bruin
 
De tekst is gestempeld met:
* Angel pink - lichtroze
* Paris Dusk - blauw
 
************************
 
En wat ook leuk is, dat er in januari weer 6 NIEUWE
Layered Stamps bloemen van Studio Light uitkomen !! :)
 
 
Veel stempelplezier !!
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten