vrijdag 30 oktober 2015

Winter Memories Waterval Easel kaart.

Hallo allemaal,

Helemaal in de ban van de nieuwe lijnen van Studio Light, dat ben ik op dit moment.
 Prachtig, en wat kun je hier toch veel mooie creaties mee maken.



Het beschrijving voor het maken van deze easel waterval kaart kwam ik tegen op 
Ik heb er met de prachtige winter memories lijn mijn eigen draai aan gegeven.


We beginnen met de "bodem", daarvoor heb ik basis WM 203 gebruikt. 
Dit gemat op mocca bruin effen papier.  Uit EASy WM 488 
heb ik het prachtige 3D plaatje gehaald.


Dit brilletje is bovenaan het papier gedrukt.
Ik vind het leuk om dit nog even in een hoekje terug te laten komen.


En de die geweldig leuke ATC kaartjes.
Je kunt ze gebruiken voor je pocket letter, maar dus ook voor je waterval kaart.
Bij de keuze van de kaartjes heb ik wel gekeken dat de mooie versiering wel zichtbaar blijft.



 
Al die leuke kleine items heb ik gehaald uit de vellen 


De bijpassende tekstlabels zijn verkrijgbaar in het nederlands en engels.
De prachtige basis dessin vellen zijn ook zo mooi. Persoonlijk ben ik erg dol op deze muzieknoten, welke het hele jaar door te gebruiken zijn.


De materialen welke ik verder nog voor de decoratie heb gebruikt zijn:
papieren bloem, bolletjes op een stokje, kralenkerst slinger, fibre garen, parelkoort,  foam clay, kant, en crackle lint, splitpennen, en organza lint met ijzerdraad erin, voor een mooie strik.
Ik ben benieuwd of ik jullie creaties van een waterval kaart tegen ga komen.


Creatieve groetjes,
Emmy Wind



5 opmerkingen: