zaterdag 1 augustus 2015

Geen kaartje maar een doosje

Hoi allemaal,

Op deze eerste van de nieuwe maand kom ik jullie verblijden
met iets anders dan een kaartje dit keer.
Ik heb een hele leuke creatie gemaakt.


Ik heb gewerkt met de mooie Summer at the Beach lijn.
Hier laat ik zien dat deze lijn voor meerdere doeleinden
gebruikt kan worden en niet alleen maar op papier.


Ik heb hier een theedoosje van de Xenos gebruikt.
Let op, je bent hier iets langer mee bezig dan een kaartje.


Om te beginnen heb ik de schroefjes allemaal losgemaakt.
Nu had ik een kaal doosje met een los dekseltje,
dit werkt veel makkelijker zo.


Vervolgens ben ik de randjes allemaal gaan inkten met bruin.
Hierna heb ik mijn papier uitgekozen, en met het doosje en het
dekseltje erop ben ik gaan aftekenen en uitknippen.
Het is even lastig om het precies op maat te krijgen,
maar het is helemaal gelukt.


Aan de achterkant zie je dat ik design papier heb gebruikt
wat op het doosje begint en op het dekseltje eindigt.
Het is hier helemaal goed gegaan, en het zit gelijk ☺

Nu prik je kleine gaatjes op de plekken waar de schroefjes
komen, zodat je weet dat je hier niet overheen plakt.


Nadat al het papier aan alle kanten erop zit ben ik begonnen
met het versieren. Ik heb wat plaatjes uitgekozen. Aan de
voorkant zit een 3D plaatje en verder zitten er overal enkele
plaatjes op. Gewoon wat leuks uitkiezen van de vellen en
opplakken maar.


Bovenop heb ik wat extra toevoegingen gedaan,
namelijk schelpjes !
Hoe leuk is het om je project hiermee te versieren.


Eerst heb ik wat prut zoals ik het noem, maar eigenlijk
heet het Tilandsia Mos, gebruikt onder de schelpen.
Ik heb het allemaal vast geplakt met 3D kit.


Aan de binnenkant heb ik een mooie tekst gestempeld
en nog een paar versieringen opgeplakt.
Zet nu alle schroefjes weer vast en het doosje is compleet.
Het doosje is nu klaar om met thee te vullen, maar je
kunt er ook een ander cadeautje in doen.


Gebruikte artikelen:

  • Papier Studio Light ScrapSB04
  • Plaatje Studio Light StapSB1344
  • Figuurtjes Studio Light EasySB470
  • Figuurtjes Studio Light EasySB474
  • Tekst stempel Joy Crafts 6410/0041
  • Theedoosje Xenos
  • Tilandsia mos Xenos
  • Schelpjes strand en Groenrijk



Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van dit gepimpte
doosje vinden ! Het is leuk als je een reactie achter laat.


Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende !



1 opmerking: