woensdag 15 juli 2015

Sunshine

Goedemorgen allemaal,

Wat is die Summer at the Beach toch een  geweldige frisse zomerse lijn, 
 met een beetje uitdrukken, schikken en plakken kun je al de leukste kaarten maken!

Vandaag heb ik een hele rustige "basic" kaart te laten zien,
waarvoor ik naast wat stansjes (het woord sunshine en de golfjes) en een
stukje jute touw alleen de materialen van Studio Light heb gebruikt.


De basis is een vierkante kraftkleurige kaart waarop ik een iets
kleiner vierkant wit cardstock heb geplakt.
Hierop zit een stukje van de voor- en achterkant van scrapvel SCRAPSB01
met daartussen en stukje ribbelkarton waar ik met een stans soort golven van heb gemaakt.

De randen rondom heb ik gestikt met wit ijzergaren op de naaimachine.


De afbeelding met de strandstoel komt van uitdrukvel STAPSB1339
met als de schelpjes en het stukje jute met de zeester erop.


Hier in het midden van het land zijn de schoolvakanties alweer begonnen
dus laten we hopen dat we naast deze zomerse Studio Light lijn ook kunnen
gaan genieten van veel zomers weer in Nederland!



1 opmerking: