maandag 30 maart 2015

Today is a fairytale

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie iets leuks laten zien.
Het is geen kaart, maar een papieren zakje,
dus eigenlijk een zakjes kaart.


Ik heb het zakje dubbel gevouwen, en zo heb ik er een leuke
kaart van gemaakt, met de vrolijke Flower Delight lijn.
Aan de voorkant heb ik wat bloemetjes erop geplakt, en nog wat
houten figuurtjes van CraftEmotions.
Het diertje is een 3D plaatje, erg makkelijk, omdat je deze zo
uit kan drukken uit de vellen.


Aan de binnenkant heb ik niet veel gedaan, omdat het papier eigenlijk
van zichzelf al druk en vrolijk is. En de tekst stond hier ook al op.
Aan de rechterkant zie je nog wel een 3D plaatje.
Ook aan de rechterkant zie je het open gedeelte van het papieren
zakje, dit heb ik leuk gebruikt door hier een label in te doen.



Op het label heb ik nog een stukje papier geplakt en daarop weer
een leuke stempel geplakt. Een kanten lintje eraan en klaar.
Op de achterkant van de label kan je zelf nog een tekst schrijven.


Gebruikte artikelen:

Papier Scrap FD 01
Papier Basis FD 186
Vlaggetjes Stap FD 1337
Plaatje Easy FD 456
Plaatje Easy FD 454
Stempel ster Stamp FD 95
Tekst stempel Stamp FD 96


Hoop dat jullie ook vrolijk zijn geworden van deze zakjes kaart ☺

Groetjesss Erica


2 opmerkingen:

  1. Erica, dit ziet er gaaf en kleurrijk uit. Echt heel leuk gedaan!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome blog, i always enjoy & read the post you are sharing!
    Thank for your very good article.
    បាការ៉ាត់អនឡាញ


    BeantwoordenVerwijderen