dinsdag 7 oktober 2014

X-Mas met Scandinavian Winter


Goedemorgen Studio Light fans,


Dit kerstkaartje heb ik pas gemaakt met de Scandinavian Winter lijn,
ik vind deze lijn zo ontzettend mooi.


De basis van deze kaart is gemaakt met een shape art mal van Dutch Doobadoo
met daarop een stukje designpapier (.BASISSD179)
Verder een taartkleedje en daarop de uitgestanste kerstboom van Marianne Design.
De geëmboste delen heb ik nog bewerkt met stickles.
Het 3D plaatje met de chocolademelk mok
 komt van een easy 3D vel, 
waar geen schaar aan te pas hoeft te komen. (EASYSD435)
Het plaatje van de gebreide handschoenen en het hartje komen van STAPSD1332.


De ijskristallen heb ik gestanst met een stans van Whiff of Joy.
Verder heb ik de kaart nog een beetje "aangekleed" met wat 
bloemen, besjes en touw.
De X-MAS banner is er weer eentje van Marianne Design.

Tot slot heb ik hier en daar nog wat stickles verwerkt, voor 
een extra feestelijk effect.


1 opmerking: