woensdag 13 november 2013

Ik wens jou een hele fijne verjaardag

Ik wil jullie vandaag een kaartje laten zien die ik met de
nieuwe Très Chic lijn gemaakt heb.


Als basis heb ik een Shape Art mal gebruikt.
Hierop basispapier van SL geplakt.
Hierop heb ik zelf een randje gestikt met dmc garen.
Binnenin nog 2 kleinere formaten geplakt.
In de linker bovenhoek een leuk plaatje geplakt,
deze heb ik met een figuurschaar geknipt.


De mooie bloemen heb ik gemaakt van uitdruk bloemen.
Zijn ze niet schitterend.
In de bloemen zitten wat meeldraadjes, en achter de bloemen
heb ik wat malletjes van MD en Noor ter versiering gebruikt.


Aan de binnenkant heb ik ook het mooie papier geplakt.


De tekst stempel heb ik geplakt op een stukje raffia.
Ook hier heb ik de randjes weer uitgeknipt met een figuurschaar.


Benodigde producten:

BASIS SL 149                           STAP SL 1290

EASY SL 370                            EASY SL 342

EASY SL 341

10 opmerkingen: